En annan odlare

Odling från start. Mitt mål är att bli självförsörjande på frukt och grönt, lära min son vart maten kommer ifrån och få laga god mat av det jag odlat. Att leva mitt liv på mitt sätt.

Min nya bok: En annan odlare Recept

Publicerad 2018-11-24 17:27:00 i Övrigt,

Som ni märkt har det varit lite tyst här men det händer väldigt mycket just nu. Igår blev jag klar med En annan odlare receptbok oh så är det en annan stor grej pågång som inte riktigt är klar för att avslöjas än ;) 
 
Såhär kommer framsidan på min receptbok se ut☺️
flera böcker är redan sålda innan böckerna ens har kommit ut
så vill du köpa en bör den reserveras snarast då första laddningen är begränsad.    349kr /st
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En annan odlare

Nina heter jag och bor med min son på 3 år i kungsäter, odlingszon 2. Min förhoppning är att kunna leva på mitt odlande till den grad att jag och mitt hushåll kan livnära oss på min odling. Jag är utbildad florist och har ett eget företag inom hantverk. www.pepperminttwist.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela